SIDEMEN TINDER IN REAL LIFE

Δημοσιεύτηκε στις 9 Ιούν 2019
Subscribe to our 2nd Channel: grtorrent.info
Sidemen Clothing: www.sidemenclothing.com
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sidemen:
● Miniminter: grtorrent.info
● Zerkaa: grtorrent.info
● Behzinga: grtorrent.info
● Vikkstar123: grtorrent.info
● TBJZL: grtorrent.info
● Wroetoshaw: grtorrent.info
● KSI: grtorrent.info

Σχόλια

  • JJ, 5:19 is so true...

  • “I can speak Latin”😂😂 bruh

  • Hazel is 28? Girl looks like she is in her mid thirties rofl

  • What are viks shoes I love them!!

  • A 30 minute video with 7 midrolls this video gets about 1.5 dollars every person bye

  • Cambridge Latin course 😂

  • Anybody knows the blonde girl IG? Needing her IG to know if she could be my ring girl to fight a bear.

  • Lol jj’s first right swipe was a guy

  • Did harry say he would or wouldn’t of voted brexit

  • Anyone else rewatching this

  • Harry made me wet myself lol😊😊😅😂

  • Why Is JJ getting roasted?

  • Why does JJ have to flex so much like WTF

  • This is best sideman video till date

  • Funniest video I’ve seen of all time 😂😂

  • That man was CRINGE

  • “Harry” I have N undiscovered Wee allergies which gave me crippling constipation that had me dying🤣😂😂😂😂😂😂😂

  • Harry's a legend

  • when natalya said “u don’t think u can afford me.” I WAS LIKE GOLD DIGGER ALERT 🚨

  • Harry’s so funny

  • No way Jacqueline was 28

  • The women at 3:05 looks like a young version of jj's mom😂😂

  • Take notes, these are the best pick up lines of all time

  • Am i the only one who watched this more than 20 times?

  • Shola destroyed KSI 17:44

  • Bruh Harry’s lines were so weird but gold at the same time lmao

  • Charlie was lowkey awesome

  • she WHOA’d KSI to the left lmfaoo

  • Oh God the vaccine reference made me laugh because I'm Autistic lol

  • Hi, I’m Harry, 25, from Hogwarts

  • What’s the end of the vid song

  • Gold diggers

  • -_- /\/\|/\/\ -_-

  • 24:00 absolutely howling😂😂😂😂

  • It’s pure comedy when people think JJ is poor 😂😂😂😂

  • Vikk said he was 23, 24 and 25

  • Harry is so f funny🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Harry is the best

  • Dude Harry was hilarious 😂😂

  • 6:23 😭😂😂😭😭😂😂😭😭😂😂😵

  • Anyone else wanna punch Toby and Vick just cuz 😂🤣

  • "I'm a boxer" JJ get out of here.

  • We all know Simon is the hottest.

  • The black chick (3rd or 4th) (I forgot) annoyed tf out of me anyone else agrees

  • Who else couldn't stop laughing at harry with all his responses

  • part 2

  • Cliqueee aqui grtorrent.info/watch/dULeMwz-KMQkWME.html 24/06/2019

  • Jj got on the right side 5 times but if we don't count the friend swipe right then 4

  • Part 2

  • Men like Vic never got to finish his pick up lines 💀💀💀

  • Did ksi get rejected by every single girl? 😂

  • 29:19 was actually funny and that was the only part in this whole thing that would make me laugh

  • The second one was a golddigger

  • A terrible boxer #logangforlife.

  • 8:35 destroyed!!!!

  • The last girl was gorgues

    • not as good as the grace girl

  • I dont think harry trys

  • Anyone else hate women more after this vid??

  • “I had an undiscovered wheat allergy that gave me crippling constipation” 😂😂😂

  • I watched this 5 times 😂

  • where did simon get that jacket?

  • Jj honestly start a steroid cycle, there not as bad a su would think and that way people can leave u alone

  • Bezinga is isn’t a big body any more wtf

  • BEST PARR 5:16 😂‼️

  • "Fockin shet! Fock!"

  • JJ is such a retard, lmao

  • They had men go

  • Does any one know any of them instagram account

  • No fricken way the 6 pack guy has the same pants as Jungkook in boy with luv dance practice!!!🤪🥵😂

  • Hey i'm Harry

  • idk why but whenever harry gets rejected and he says "oh... okay" after im dying

  • this proves to me that boys really do never mature, but this was hella funny lmaooo

  • 😂 his hands are rough

  • They should find all the people who swiped and go on dates with the sidemen they swiped right Like if u agree 👇🏾👍🏾

  • Everytime when KSI's clothes are getting roasted, he just changes them, lmao

  • Harry is so so so funny 😂

  • R.i.p to vikk being too short

  • 17:59 OOOOOF

  • Fuckin jj out here getting destroyed

  • When he tried to hit the woah at 30:04 lmaooooo😂😂

  • Love the video don't like ksi

  • Hi I’m Harry and might have a minor drug problem

  • How much does the bitches cost?

  • Harry’s lines tho 🤣😂

  • I’m 14 and I wear size 12

  • Wakanda forever had me dyinggggg

  • 18:06 je pense que tu est très jolie Nice french

  • Song at 11:16 ?

  • 17:42 😂

  • That girl that said JJ couldn’t afford Nobu probably regrets her life 😂😂

  • The ring walk lady looks like fangs

  • Nobody: Everyone on there: Hi I’m 28

  • This is nice

  • Fuch ksi

  • Whenever JJ gets chubby his confidence drops a lot

  • It’s harder to put on weight

  • wait i knew that something wasnt right in the first 2 rounds

  • Love a good local from Nottingham

  • Im JJ im 25 and my chain cost more than your house

  • ksi can't dress