Attempting To Eat 30 Burgers at IN N OUT..

Δημοσιεύτηκε στις 12 Ιούν 2019
Subscribe for another new video Thursday!
Instagram: @stevewilldoit
Snapchat: @stephendeleonar
Twitter: @stevewilldoit
Leave any comments and suggestions you have for my next videos!

Σχόλια

  • Should do a full day of eating so we acc see what he normally eats

  • why dont u go around the US on tour and also beat all the most popular eating challenges at resturants

  • Eat something healthy like how many watermelons 😂

  • Imagine how his toilet is gonna feel...

  • 4:19 get fucking deported already

  • Ill eat 50 patties if someone else buys it.

  • "Ill be replying to all comments, reading all comments" *20, 000 comments later* "Okay holy fuck maybe not"

  • 🍔

  • Mexican dude said "How many shits was that...3 or 4 lmaoooooo

  • Africa : starving Steve : IM GOING TO EAT 30 IN N OUT PATTIES!!!!

  • Cholesterol meet Steve. Steve meet Cholesterol

  • Cheeky

  • How many calories?

  • *This is not a Challenge*

  • meanwhile he didnt eat the buns...

  • Been here since 25k

  • Anyone know what that beat they were using is , shits hard as fuck

  • You need to do a how many beers can you drink in 24hrs !!!!

  • I'm surprised Epic meal time doesnt sponsor you Steve 🤣🤣

  • Hi!, your channel is awesome this is awesome. Keep Sharing

  • Does he work for Connor McGregor seen it’s his whiskey ?

  • Eat a whole Buffet, will Steve do it? 🥐🥖🥨🥞🧀🍖🍗🥩🥓🍔🍟🍕🌭🥪🌮🌯🥙🥚🍳🥘🍲🥣🥗🍱🍝🍛🍜🍣🍤🍩

  • This is kinda off topic but anyone hear that shoenice is trying to get this guy back doing collabs lol he’s just trying to get him in to get more views

  • Noone noticed the sugar daddy and the 3 hookers hahahah....

  • He’s next up for GRtorrent! Deadass a legend

  • 3:58 Wdf Mad respect Steve I woulda beat the dudes ass if he took a picture and got that close to me like that like your just trying to a youtube video and eat you got all these lame ass mf's coming up to you I'd be pissed

  • Vegans hate you

  • Yo your a fkn beast

  • Steve your the fuckin man

  • that man is a sugar daddy lol

  • Let me party with you guys

  • Steve is fucking cracked

  • Bro I would do this with u anyday! Come to Canada brother!!!

  • You should do a competition with Furious Pete lol

  • Steve!!!!!!!

  • Holy fuck

  • fuckin radd man i lovee you Steve! Thanks for making a youtube channel Your videos never fail to make me laugh

  • Song?

  • Song?

  • Link up with Matt Stonie and do a eating challenge!

  • Nobody: Steve: Working out helps me eat more 😵😂

  • Follow my Twitter MoToSav1 I follow backkk

  • Comments

  • Why do ppl watch but don't subscribe like come on

  • 3:46 FaZe Up

  • He's a legend

  • let’s go steve

  • A yo eat like 500 nuggets from mikey deez🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐓🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐓🐓🐓🐔🐓🐔🐓🐔🐔🐔🐓🐓🐔🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐔🐔🐔🐓🐓🐓🐓🐓🐔🐔🐓🐔🐓🐔🐔🕊🕊🐓🐓🦅🦅🐓🐓🐔🐔🐔🐔🐓

  • Despite eating so much, he's a pretty clean eater

  • Rip his fucking bathroom

  • Let’s get this mans to 1 mil

  • The bitch on the right keeps side eyeing him ☠️☠️

  • Bro did pushups on that nasty ass floor and ate again😂

  • Bro can eat like à king be fit and smoke 👀💯

  • You are a beast, bro. You have my sub. Don’t worry about the trash that Jewnice is talking 🤙

  • I'm gonna go eat an apple

  • Boys at the end there to snatch up the stink pussy hahahaha

  • 4:28 bet all those thots all have iPhones and are to stupid to operate a android

  • Man I loved that guy at the start only positivity

  • Peter ate 30 burgers and had a stroke 😂

  • You Sir, Are A Fucking Legend! 🔥

  • 4:51 Steve: *Does pushups and keeps eating without cleaning his hands* Bacteria: Hello, is it me you're looking for?

  • Ouch heart disease

  • Eat the hottest wings and Buffalo Wild Wings

  • STEVE! SHOE NICE IS CALLING U OUT ON A LIQUOR CHALLENGE SAYING U DON'T HAVE THE BALLS. WILL YOU DO IT BRUW?

  • Bro why u look like Gronk no offense or anything but bruh I can’t stop seeing the resemblance

  • i wanna see a video explaining how tf you stay in shape but you do all these eating/drinking challenges PLEEEEASE

  • Steve you’re a beast!!

  • 5:57 sounds like FaZe Adapt

  • Watching this makes me feel full

  • You should put Steve in FAZE Faze up baby

  • “You should definitely go to a doctor” 💀😂😂 god bless you Steve

  • fucking savage

  • He prolly took the biggest shit ever no cap

  • -"How much are u guys paying him?" Camerman: nothing. GRtorrent: "Hold my Ad!"

  • Matt stonie: I have the biggest apatite This guy : hold my patties

  • Double fisting cheese burgers like a fucking boss 💀💀💯😄😄😄

  • The man

  • My man Steve comin for Matt Stonie 😂

  • All the girls like can he eat pussy like that😂😂

  • Try chugging 3 gallons of whole milk

  • Steve: I'm gonna eat 30 patties! Veins: Ah shit, here we go again.

  • 4:28 when you say you peice of to your parents then say really

  • Steve, you tha man braaa 🤜🤛

  • Proper Twelve free advertising

  • he's fucking retarded😂😂

  • Jesus Christ

  • the new Furious Pete

  • If you go to the army base Fort Irwin in California and go to the burger king inside the training center, they have a record on the wall of the most burger king patties ate in one sitting like this. The last time I was there was in 2017 and the record at the time was 58 patties😳

  • The good thing that your all videos easy watchable on 1.5x

  • I dare you to smoke an ounce of ak47 in an hour. You won’t do it Steve!

  • imagine having a sleepover as a kid with this guy. you’d get a bowl of cereal and he’d be on his 30th bowl

  • This guy needs to be in GRtorrent 2019

  • When adapt tells u 2 go to the doctor u should😂

  • Just his smile while he’s eating is great

  • He said “Dayum”

  • eat a bunch of shrooms

  • Stevewill fuckin do it no cap

  • In n out is disgusting imo

  • U the best